05 lipca 2017

Podziękowania dla nauczycieli

W miniony piątek moja młodsza córa skończyła przedszkole. Trudno mi uwierzyć, że już za kilka tygodni pójdzie do pierwszej klasy...

Nad podziękowaniem dla nauczycielek nie musiałam długo myśleć. Już w zeszłym roku wiedziałam co zrobię - a wszystko dzięki Kasi u której zobaczyłam  przepiękny wzór z jabłuszkiem. Jego autorką jest Ursula Michael:


Wzór kupiłam TUTAJ.
Trochę było zabawy, bo we wzorze jest sporo półkrzyżyków. Ale efekt jest tego wart :)




Trzy obrazki dla trzech nauczycielek:


Najstarsza córka skończyła drugą klasę. W przyszłym roku zmieni się jej nauczycielka. Dla pani, która uczyła ją przez dwa lata przygotowałam obrazek w podobnym stylu (wzór tej samej autorki):







Wzór kupiłam TUTAJ.


Wszystkim nauczycielom życzę spokojnych wakacji :)

32 komentarze:

  1. Gdybym dostała taki prezent - wypracowany i prawie spersonalizowany - popłakałabym się ze szczęścia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne hafty! Wspaniałe jest to jabłuszko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne wzory, obdarowane na pewno będą zachwycone!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nádherné výšivky, akoby ich jedna mater mala :-)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne, jednak ten wzór z ręką najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki prezent to pamiątka na lata :) świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle piękne podziękowanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super obrazki! Ale mam wrażenie, że pisząc o półkrzyżykach miałaś na myśli 3/4 krzyżyki (tzw. fractional) :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ się napracowałaś!! Ale efekt wspaniały! Nigdy nie otrzymałam takiego podarunku.. a szkoda :-) Kwiczałabym z radości :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne wzory, ale twoje wykonanie to mistrzostwo!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te wzorki. Bardzo bym chciała, żeby ktoś opracował podobne z napisami po polsku. Wyszyte przez Ciebie obrazki na pewno będą stanowiły wzruszającą pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne hafciki. Jako nauczyciel powiem, że na pewno będzie się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku jakie piękne te obrazki!! Panie będą z pewnością zachwycone
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne hafty :) Z przyjemnością bym taki przyjęła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To się nazywa podziękowanie!
    Włożyłaś w te hafty ogrom pracy i serca.
    Piękne są, Haniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne obrazki! Świetny pomysl z takim prezentem dla nauczycielek. Na pewno im się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zamarłam z zachwytu i nic nie powiem, tylko CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pamiątki dla Pań nauczycielek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo pracy w nie włożyłaś, efekt rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne prezenty, na pewno panie się wzruszyły :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne wzorki wybrałaś, pamiątki z nimi wyglądają wspaniale:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł z takimi podziękowaniami.

    OdpowiedzUsuń
  24. Najpiękniejsze podziękowanie, jakie może dostać nauczyciel za swoją pracę i zaangażowanie!!!! Ta dłoń z sercem zwłaszcza do mnie "mówi". Wykonanie jak zwykle mistrzostwo!
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)