21 stycznia 2016

Choinka 2016 - wróżki elficzki

Dziś możecie się poczuć troszkę zaskoczeni ;) Temat choinki i Bożego Narodzenia w styczniu?!
Ale kto uważnie śledzi blog Kasi ten wie, że zorganizowała ona zabawę na ten temat :) Tak więc świąteczne prace będziecie u mnie oglądać przez cały rok - i w maju, i w sierpniu, i w październiku ;)

Dokładnego planu jeszcze nie mam. Wiem, że powstanie kilka kartek i zawieszek. I że wykorzystam część zestawów dołączanych do brytyjskich gazetek hafciarskich.

Jako pierwsze pokażę wróżki elficzki autorstwa Lucie Heaton. Zestaw ten dołączony był do Cross Stitch Crazy (nr 208).








Tym razem miałam jeszcze za tło naszą złotą choinkę ;)

33 komentarze:

  1. Swietnie dobrana oprawa, podkresla hafciki ;) W taki sposob uda sie na pewno ze wszystkim zdarzyc przed swietami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bazy do kartek były dodatkiem do zestawu - ale też uważam, że są świetnie dobrane :)

      Usuń
  2. Te wróżki są słodkie, może też kiedyś je popełnię. Super karteczki (bo to karteczki?):).

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne :) te wróżki są świetne, takie malutkie, ale efektowne. na karteczkę, albo zawieszkę - jak znalazł! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie zawsze..... zaraz święta.....
    A elfiki są urocze :) i świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze karteczki :)
    Bardzo lubię wyszywać takie mini-zestawy dołączane do hafciarskich gazet (m.in. Cross Stitcher).
    Pracy niewiele, a efekt gwarantowany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają karteczki.Fajny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle pięknie. Nie zapomnij podlinkować w niedzielę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze :) U mnie na kanale też jeszcze na chwilę zagoszczą świąteczne klimaty, bo mam zaległy karteczkowy filmik, a wcześniej nie mogłam go opublikować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo je lubię :) Wdzięczne karteczki powstały :) U mnie też jeszcze zima obecna będzie na tamborku, chyba nawet do kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bazy do kartek są super, wróżki oczywiście mistrzostwo - ja też planuję robić kartki cały rok - takie małe elementy wyszywa się szybko i jaki później piękny efekt się osiąga :) zapraszam czasem do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te elfy/wróżki :-) takie maleńkie, ale mocno dopracowane :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super elficzki :) Poza tym bardzo podobają mi się te bazy do hafcików. Szczególnie zielona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne są te karteczki z wróżkami!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne są te elfiki i bardzo wdzięczne. Też mi się chce choć z jednego...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. słodkie dziewczątka, urocze karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne elfiki :)
    I ja zaczęłam od gazetkowych dodatków

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne karteczki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)