31 grudnia 2014

Podsumowanie roku

Nadszedł ten czas w roku, kiedy wiele osób bierze się za jego podsumowanie.
I ja zrobię to po raz kolejny - podsumuję mijający robótkowy rok.

Moi stali czytelnicy wiedzą, że przez ostatnie 12 miesięcy nie próżnowałam.
W tym czasie powstało 12 obrazków z serii Lizzie Kate - "Flip It Bits". Mam zamiar wykorzystywać je przez kolejne lata:


W przemiłym towarzystwie ukończyłam SAL herbaciany:


Nie narzekałam też na zapotrzebowanie kartkowe:


Był to także mój pierwszy zawieszkowo-igielnikowy rok. Trafiły się także biscorniaki:


Cosik biżuteryjnego też powstało:


I reszta prac (przede wszystkim metryczki i pamiątki ślubno-rocznicowe):


Jaki był ten rok? Robótkowo na pewno bardzo udany :)

Blogowo też niemało się działo:
- zorganizowałam dwie wymianki karteczkowe: pierwszy raz wielkanocną i po raz kolejny bożonarodzeniową
- ogłosiłam łapanie licznika
- zapoczątkowałam cykl "Mój sposób na...", który mam zamiar kontynuować w przyszłym roku
- w sierpniu dołączyłam do zespołu Turkusowego Hamaka, razem z dziewczynami zorganizowałam Blog Hop Candy
- w grudniu, dzięki Chadze, zostałam testerką uroczego wzorku

Sobie i Wam życzę wszystkiego dobrego na progu nowego roku: nieustającej weny, porywających inspiracji i mnóstwa czasu na wykonanie tego wszystkiego :)

Mam nadzieję, że rok 2015 nie będzie gorszy od tego mijającego ;) A już jutro na blogu coś nowego :)

Dziękuję że jest Was tyle, że wciąż chętnie mnie odwiedzacie i komentujecie moje posty :)

32 komentarze:

  1. Dużo i kolorowo się działo u Ciebie Haniu! Oby przyszły 2015 rok był równie owocny i pomyślny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny rok! Aby ten kolejny był równie udany :)
    Cały czas zastanawiam się nad tym kalendarzem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracowity rok za Tobą. Oby kolejny przyniósł wiele pięknych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, dużo tego u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale plon! Dużo czasu i weny w nowym roku życzę. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pracowity rok miałaś, piękne prace powstały, bardzo jestem ciekawa co tęz zaplanowałaś na nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To był pracowity rok ;) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne prace :) aby nowy rok obfitował w jeszcze więcej hafcików ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prac co nie miara, każda jest cudna, życzę aby Nowy Rok był tak samo robótkowy jak ten mijający, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo się u Ciebie Haniu działo.
    Życzę aby nadchodzący rok był równie udany, nieustającej weny i mnóstwa czasu na robótki :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały rok, oby nowy był równie obfity :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Ci dorobku i blogowej aktywności! Tyle tego! I wszystko piękne :) Czyli tak trzymać!
    Niech nowy rok będzie piękny, twórczy i dużo zdrowia dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekny owocny rok! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne prace :) oby kolejny był conajmniej taki dobry jak ten rok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego na Nowy Rok:) Czekam z niecierpliwoscia na jutrzejszy wpis, zeby dowiedziec sie co dla nas przygotowalas :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne prace ! Szczęśliwego Nowego Roku ☆

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczęśliwego Nowego Roku 2015

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale oglądać Twój piękny rok:) Życzę aby ten nadchodzący był jeszcze bardziej "płodny") Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo pracowity był ten twój rok! Życzę w nowym roku dużo czasu dla twórczości.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego co najlepsze na ten nadchodzący Nowy 2015 Rok!

    OdpowiedzUsuń
  22. Sporo tego wszystkiego! Zwalszcza ilosc kartek mnie zaskoczyla! No i z kolazu przypomnialam sobie co mam sobie od Ciebie odgapic:P

    OdpowiedzUsuń
  23. Imponujący dorobek, zarzuciłaś nas pięknymi haftami:)
    Szczęśliwego Nowego Roku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Haniu....pokaźna kolekcja jak na 1 rok, gratuluję!!! Szczęśliwego Nowego Roku!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To był pracowity rok, życzę Ci, aby kolejny był równie udany:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiele pięknych prac za Tobą, nie tylko hafciarskich. Życzę aby nowy rok przyniósł ich jeszcze więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Haniu wszystkiego dobrego na Nowy Rok i wielu ciekawych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejku jak dużo prac! Oby ten Nowy Rok był równie płodny twórczo!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale działo się u Ciebie w minionym roku. Oby ten był jeszcze bogatszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Imponujący dorobek - podziwiam i gratuluję. Prace prześliczne i jakże różne.
    Samych radości w nowym roku życzę. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Do Siego roku, oby 2015 rok był dla Ciebie równie udany :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)