30 grudnia 2011

Ostatni hafcik w tym roku

a zarazem pierwszy, który mam nadzieję zostanie sprzedany. Planuję zacząć sprzedawać metryczki i kartki na brytyjskim eBay-trzymajcie kciuki, żeby był ktoś chętny;)

Hafcik powstał w dwa dni:) Wyszywało się go bardzo przyjemnie, choć trochę kłopotu sprawiły mi metalizujące nici (choć te DMC są i tak lepsze jakościowo niż te Madeiry). Jak tylko zobaczyłam go u April, wiedziałam że i ja muszę go wyszyć:) Obecnie powstaje niebieska wersja bucików, ale obawiam się że nie zdążę jej skończyć do jutra...

Oto hafcik, a jutro postaram się zamieścić podsumowanie 2011 roku:)

6 komentarzy:

  1. niezłe tempo :) i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno go sprzedaż - jest super fajny :)
    Powodzenia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna metryczka...rowniez trzymam mocno kciuki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny. Tez kiedyś taki popełniłam .

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam.
    Znalazłam przez przypadek u Pani ten hafcik wykonany. Mam przed sobą schemat niestety bez palety kolorów. Bardzo mi zależy na jego wyszyciu. Czy byłoby możliwe żeby mi Pani przesłała numery kolorów z symbolami na maila?
    dmosiowa@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)