19 października 2011

Wymianka karteczkowa na Boże Narodzenie

Przyszedł czas na moją pierwszą wymiankę:) Wymyśliłam dziś w nocy, że mogłaby to być

Zdjęcie stąd
Oto proste zasady:
- zapisy od teraz do 15 listopada
- każda z nas wykona dwie kartki bożonarodzeniowe dowolną techniką
- losowanie i wysyłkę adresów przeprowadzę do 18 listopada
- karteczki wysyłamy do dwóch różnych osób w takim terminie, aby zdążyły dotrzeć do Adresatek przed Świętami
- karteczkami chwalimy się na swoich blogach najwcześniej 24 grudnia
- wysyłamy tylko kartki, bez słodkości i przydasi (chyba że ktoś bardzo pragnie obdarować swoją Połówkę/Połówki, ale nie jest to obowiązkowe)
- do udziału zapraszam tylko osoby posiadające bloga
- po zapisaniu się na wymiankę proszę o maila ze swoim nickiem blogowym, adresem, adresem bloga i ewentualną zgodą na wysyłkę kartki/kartek za granicę; mój mail: hanjah@gmail.com
- proszę Was też o przesłanie mi zdjęcia zrobionych przez Was karteczek-z tych zdjęć wykonam kolaż bożonarodzeniowy


Zapraszam serdecznie do zabawy!!!
Chętne osoby mogą umieścić banerek na swoim blogu.

Do zabawy zapisały się:
1. Hanulek
8. Gabrysia
9. Misiabe
10. Kgosia
11. Kasiekw
12. Maczka87
13. Krzycha
14. Anja
15. Helksa
16. Asia
17. Moje Brzydactwa
18. FreubelFee
19. Dziki Imbir
20. Kahlan84
21. Niga
22. Olenkaja
23. Cohenna
24. Joanna
25. Kingasweet
26. Anula
27. Renia
28. Tami
29. AM2308
30. Justyssa
31. Ludeczka
32. Jojcia
33. Kurolka

34 komentarze:

  1. Bardzo chetnie wezme udzial w Twojej wymiance :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez sie zglaszam a namiary moje wszytkie posiadasz
    zaslac oddzielnego e-maila czy dasz rade bez tego?

    OdpowiedzUsuń
  3. A co tam, zapisuję się też, pomysłu na kartkę jeszcze brak ale do Świąt jeszcze daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo chętnie dopisuję się do chętnych:)e-maila wysłałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wymianka, dolanczam. Dane powinnas miec jesli cos potrzebujesz daj znac. Pozdrawiam. Ivona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że ja też się zapiszę!

    OdpowiedzUsuń
  7. kusisz, kusisz :) Ale w sumie to będe miała motywację do zrobienia karteczek :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chętnie wezmę udział w wymiance

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętniie się przyłącze

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuje sie, juz bralam udzial w wymiance Wielkanocnej spodobalo mi sie wiec teraz tez chcem wziasc udzial w wymiance Bozo Narodzeniowej...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też z chęcią się zapiszę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł! Ja chętnie się wpisuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja z radością wezmę udział w wymiance.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z miłą chęcią zapiszę się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też się zapiszę- będzie to moje wyzwanie bo nie często robię kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. super pomysl... i ja z checia wezme udzial w tej zabawie:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja także proszę o dopisanie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To i ja poproszę :) Już mam pomysł na kartki

    OdpowiedzUsuń
  19. i ja zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super to kochana wymyśliłaś! Bardzo chętnie przyłączę sie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To ja tez się pisze :)

    www.cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja z chęcią się dopiszę. Serdecznie pozdrawiam:)

    mixrobotkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również chętnie się przyłączę!!! :D
    http://kingasweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny pomysł, chętnie się zapiszę;
    pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajny pomysl lubie kartki robic i obdarowywac nimi
    mam male pytanko czy w srodku moga byc zyczenia

    OdpowiedzUsuń
  26. Proszę o dopisanie i dziękuję za informację.

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja się zapisuję :) Mail już poleciał :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam dostawać i wysyłać kartki, chociaż zwyczaj ten zanika... Może się jednak odrodzi dzięki takim akcjom :) Chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam. Cieszę się, że znalazłam link do tego miejsca jeszcze 13. Więc szybciutko się zapisuję, jeżeli jeszcze można.

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam. I ja bym chciała się dopisać :D. Kartki uwielbiam robić, mam nadzieję, że udało mi się jeszcze załapać :D

    OdpowiedzUsuń
  31. i ja się dopiszę :) fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeśli jeszcze mogę, to z chęcią dopisuję się do wymianki karteczkowej. Sory, że tak późno, ale miałam zepsuty komputer.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)