31 października 2011

Wymianka Halloweenowa

Dziś Halloween (którego nie obchodzę, mimo że tu w UK szał trwa), a co za tym idzie-finał Wymianki Halloweenowej u Ivony:)

Prezencik dla mnie przygotowała Kasia - świeczka ozdobiona dyniami, zakładka z czarnym kotem, notesik i karteczka:


i całość:


Jeszcze raz pięknie Ci Kasiu dziękuję za te cudeńka:)
I oczywiście Tobie Ivonko również dziękuję za zorganizowanie tej super zabawy:)

Swojego prezenciku na razie nie mogę pokazać, bo nie wiem czy doszedł do Adrestatki:(
---------------

Wyczytałam właśnie na blogu Doriss, że paczuszka ode mnie dotarła do niej w zeszłym tygodniu:)
Także teraz mogę pokazać co dla niej przygotowałam:

Podkładkę pod kubek z inicjałem Doriss i karteczkę halloweenową


poza tym do paczuszki trafiły pomarańczowe mulinki i wstążeczka w tym kolorze, dyniowy guziczek, pachnące świeczki, mulinka farbowana przeze mnie oraz słodkości:)


Bardzo się cieszę, że wzięłam udział w tej wymince:)

9 komentarzy:

  1. Piękne prezenty.JA TEż brałam udział w tej wymiance.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty dostałaś! Ciekawa jestem Twoich halloweenowych cudeniek! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczną niespodziankę otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty...bez dwóch zdań:)
    Dziewczyny macie złoto w dłoniach...co widać na zdjęciach:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko bardzo fajowe, dziekuje za udzial w wymiance i przepraszam ze nie odpisalam na maila ale dopiero teraz udalo mi sie dosiasc do komputera,wczoraj duzo pieklam oraz mielismy imrezke urodzinowa. Pozdrawiam. Ivona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wymiankowe prezenty, bardzo mi się podobają:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenty - zarówno te od Ciebie jak i te które otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haniu ja odnosnie wymainki karteczkowej
    olenkaja-ma bloga tylko czasowo zawieszonego
    http://olenkaja.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)