07 sierpnia 2011

Zielona herbata i ciasteczka

Chwilę mnie tu nie było, ale nie oznacza to bynajmniej, że próżnuję:) W tym tygodniu powstało kilka mniejszych hafcików, których niestety nie mogę pokazać póki nie trafią do właścicieli. Zaczęłam też ramkę do kawowego RR-a z tym jest naprawdę dużo zabawy.

Wczoraj przywędrowały do mnie dwie kanwy z kuchennego RR-z radością zabrałam się za kolejne słodkości:)

Na kanwie Little Princess wyszyłam babeczkę green tea:




A u Izy-5horizons ciasteczka pieguski:



11 komentarzy:

  1. Śliczne są te Twoje hafciki!!! Aż slinka leci:)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wyszywam ramkę do kawowego RR - koszmarnie nudna :( Dłubię ją już drugi tydzień...

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmmmm, jak tu smakowicie... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne... do schrupania!

    Zapraszam na Spotkanie HandMade: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2011/08/zapraszam-na-zlotspotkanie-osob.html

    OdpowiedzUsuń
  5. cóż za pyszne zestawienie babeczka i ciasteczko :)bardzo ładnie wszystko wyszło

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zielona herbate bez cukru, pychota!!!
    Zapraszam po wyroznienie!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie próżnowałaś bardzo ładne prace.

    OdpowiedzUsuń
  8. super wszystkie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdrwoszcze chęci i cierpliwości i efektów oczywiście

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)