02 lipca 2011

Urodzinowych życzeń ciąg dalszy

Dostałam dziś kartkę urodzinową od Ivony:) Poczta kanadyjska niestety zastrajkowała i stąd to opóźnienie...
Kartka jest przepiękna:) Stokrotnie za nią dziękuję:)


Króliczków z dnia na dzień przybywa:) Jest ich już tyle, a to nie koniec mojej pracy na dziś;)


* * *

W odpowiedzi na komentarze:
Anenia-w tym obrazku z RR kuchennego stawiałam krzyżyki w inną stronę niż zwykle, żeby nie różniły się one od tych, które stawiała Plichcia.
Aldona-tak, obrazek z króliczkami będzie utrzymany w kolorach pastelowych-chyba wszystkie obrazki z tej serii mają podobną kolorystykę. 
Dla mnie w ostatnim obrazku z RR kuchennego te krzyżyki były w "inną stronę", bo ja zaczynam w górnym lewym rogu robótki. Najpierw z lewej na prawą stawiam półkrzyżyki, a potem wracając je uzupełniam. Wyszywam w poziomie. A tym razem wyszywałam z prawej strony na lewą.
RR nauczyły mnie, że wiele dziewczyn wyszywa inaczej niż ja, np. w pionie. Uważam, że każdy powinien wyszywać tak, jak mu pasuje. Bo liczy się efekt:)

4 komentarze:

  1. Śliczna kartka, a króliczek już jest słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Króliczki już mają piekny efekt!! Nie mogę się doczekać zakończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę już się doczekać efektu końcowego. dziękuję Ci za informacje, bałam się, że co s źle robię :) Pozdrawiam Aldona

    OdpowiedzUsuń
  4. kartka urocza a króliczki rosną w oczach
    http://mamuska73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)