24 czerwca 2011

Spóźniony prezent urodzinowy

O tym, że go dostanę wiedziałam już w niedzielę. Niestety ebayowy sprzedawca miał jakieś problemy i przesyłka się opóźniła:( A Mąż tak się starał, żeby było na czas... Dziś dopiero dotarło do mnie to cudeńko:



Obrazek nie jest duży (9x9 cm), ale niestety będzie musiał poczekać na swoją kolej...

Dotarła do mnie także zakładka z forumowej wymianki, ale pokażę ją dopiero po zakończeniu zabawy. Zdradzę tylko, że bardzo bardzo bardzo mi się podoba:)

Dopiero dzisiaj wysłałam Gabrysi nagrodę za wygrane candy, bo czekałam na pojawienie się w sprzedaży nowego numeru TWOCS. Oto (prawie cała) zawartość paczuszki:


EDIT:
Misiabe zorganizowała zabawę w łapanie licznika i m.in. mnie udało się go złapać:):):)

3 komentarze:

  1. AAA jak złapałaś to moje gratulacje. Paczucha piękna - nie mogę się doczekać listonosza :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny prezent. No i gratuluję Gabrysi takiej rewelacyjnej nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny prezent, tylko brać igłę i haftować. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na Candy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)