14 marca 2011

Moje małe tajemnice...

Mysia zaprosiła mnie do zabawy "Moje małe tajemnice...", czyli czego jeszcze o mnie nie wiecie:)
Zabawa polega na podaniu w punktach ciekawostek o sobie, o których wcześniej się na blogu nie pisało.


1. Z wykształcenia jestem filologiem-polonistką.
2. Uwielbiam czytać książki, moją ulubioną pisarką jest Agatha Christie.
3. Kawę mogłabym pić w nieograniczonych ilościach. Ale tylko z mlekiem, odrobinę posłodzoną.
4. Nie mam prawa jazdy, ale marzy mi się czerwony VW garbus, albo niebieski Mini Cooper.
5. Moim ulubionym serialem są "Przyjaciele" (te 10 sezonów oglądam na okrągło).
6. Uwielbiam zapach bzu i lawendy, ale moje ulubione kwiaty to słoneczniki.
7. Moją szczęśliwą cyfrą jest dziewiątka. 
8. Zbieram pocztówki, a przez 1,5 roku bawiłam się w postcrossing.
9. Oprócz haftu krzyżykowego moim hobby są frywolitki (kiedyś Wam pokażę).
10. Mój ulubiony kolor to niebieski, a właściwie wszystkie jego chłodne odcienie. Plus turkus.
11. Jak mam wolną chwilę, to gram w Sims 2. A w przeglądarce w "wolnych farmerów".
12. Kiedyś chciałabym przez jakiś czas pomieszkać w Paryżu albo Londynie.
13. Pod prysznicem śpiewam piosenki The Beatles.
14. Nie cierpię zimy. Przed nią uciekłam na drugi koniec Europy, ale i tak mnie tu dopadła...
15. Uwielbiam koty, ale obecnie nie mam żadnego...


Tyle o mnie. Teraz do zabawy zapraszam: 

4 komentarze:

  1. I ja mam wszystkie dodatki jakie wyszły do 2 i 3 ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że dzięki tej zabawie mogłam Cię trochę bliżej poznać:) Faktycznie mamy parę "wspólnych sekretów":) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widze wiecej fanow simsow:)))tez w nie gram:P no i tez uwiebiam bez:)))
    dzieki za zaproszenie do zabawy:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)